tisdag 3 april 2012

GALNINGEN


Lika galen som jag ser ut, lika galet bra gick det idag.
LVG racet som ckn skulle kört denna kväll ställde vi in då det är kallt som vintern och snöigt, inge kul att köra racer då. Blev trainer istället och det passa mig fint. Var dock riktigt seg och trött innan jag skulle ut i boden och riva av 4orna.
Men känslan före var tydligen en bluff för på intervallerna gick det riktigt bra idag. Snitta idag på 1a 421 watt, 2a 404 watt, 3e 401 watt, och 4e 406 watt. Samt på bolibompa kom jag upp i 887 watt som mest och det var rekord i maxning.
Riktigt nöjd efteråt även fast jag var nära att kräkas på slutet för att uppnå 400 målet. Men det var det värt.

Imorgon blir det backträning. Får se om det går att köra VM-banan här hemma. Det är fortfarande rätt mycket snö kvar på norrsidorna och på sydsidorna där solen kommit åt så är det rejält blött. Får köra Em-banan ifall det är för slirigt på Vm-banans backar.

Published with Blogger-droid v2.0.4