fredag 6 april 2012

MITT BÄSTA JAG


Bättre än så här blir nog svårt att bli. Gjorde ett sjukt bra alpe d huez race idag. Laddade inför racet som en vanlig tävling. Kände redan på uppvärmningen att benen var med mig idag. Perfekt temperatur i boden. Gjorde dock en ändring och det var att sänka till min vikt för dagen(så att man ska få en fördel om man är duktig och håller nere vikten) till 75 kg(vägde 73,9 före frukost och efter frukost precis innan racet 74,8 kg. Tidigare har trainern varit inställd på 77 kg.

Mitt förra rekord på min trainer var 40:44 min. Idag krossa jag det med exakt 2 min bättre tid: 38:44 min. Ett näst intill klockrent lopp med en spikrak kurva något snett uppåt, precis som man vill att det ska se ut.

Snitta 396 watt upp:-D

Grymt, grymt nöjd.

Published with Blogger-droid v2.0.4