söndag 24 juni 2012

EN TILL XCO SILVERMEDALJ

 En nöjd 2011 Världmästare och 2012 Europamästare sitter bredvid en kille i bagyshorts ;.)
Benny Andersson åter igen Europamästare. Ville Ohlsson Europadebut slutade med en besviken 9e plats.
Bakom dem i rosa står Mathias Ball vinnaren i H-50. Och han är verkligen Ball :.))
Kjell Olsen finns inte med på bild här men han kom 7a i H45 och Carina Börjesson som inte hon heller finns i bilden blev 4a i D30.
 Alla XCO master europamästare 2012 i Kranjska gora.
 Stefan Hilke körde stabilt och bra och slutade 5a i H30 klassen. Nöjd och glad!!!
 Mina egna ben svek mig inte idag. Jag är supernöjd med mitt silver idag även fast jag gärna ville ha en sån där europajersey!!! Får fixa det 2013 istället :.) Det jag är mest nöjd med är min fart på racet. Jag hade 4e snabbaste totaltiden av alla. Bara vinnaren i H30 och vinnaren i H35 och vinnaren i min klass (H40)som var snabbare än mig. Det är jag så grymt nöjd med!!! Ett riktigt fint sista varv gjorde jag oxå. Bra där!!! :.))
 H30 resultatlista!!!
 H40 resultatlista.

Några av Italienarna. Killen med Brillor är Massimo som vann h-35 och sen snabbaste idag med en tid på 1:15:13 tim. Grymt fint han körde. En cyklist att se upp till. Pratade eller gestikulerade med han en del både före och efter loppet och han är verkligen trevlig men språkproblem gör att man inte kan prata så mycket med italienarna. man måste kunna Italienska om man ska komma in i cykelsnacket där. Men de är inte så farliga som de ser ut, de är ju oxå människor :.) Fast snabba människor!!!