söndag 17 juni 2012

TRIPPEL X

Blev ju vinst igår på ymerracet och även idag på bcaracet så lyckades jag vinna igen men jag var hårt grillad av regerande SM mästaren Michael Johansson i 2 varv av 4.
Men jag lyckades vända på steken och de 2 sista varvet så höll jag i grillspettet ända in i mål.

Dessa två vinster innebar att jag även tog hem totalsegern i SWECUP i H-40 klassen:-D:-D:-D:-D:-D:-D
Supernöjd över det men säsongen fortsätter ett bra tag till och det är det några mål till jag vill kämpa mig mot och till.

Nästa mål är master EM i kranjska gora som avgörs om precis en vecka. Nästa söndag vid den här tiden vet man om min fart räckt till för medalj. Ingen hemlighet att jag siktar på guldet.

Jag har ju vunnit allt i H-40 klassen hittils detta år i Sverige så nu är det dags att ta över världen;-) ....everyone wants to rule the world/tears for fears....

Published with Blogger-droid v2.0.6