lördag 29 juni 2013

MTBTRÄNA MÅLA VEDKLYV GRUSGÅNG


Äntligen klar med inoljningen av verandan. Stiligt blev det :.)


Skära kanter och rensa ogräs från grusgången gjordes oxå.


Irmis är förste vedklyvare och jag staplar.


Mycket blommor överallt, vackert så det förslår :.)


Cykling med barnen hann vi med förstås, i några omgångar under dagen. 
Själv körde jag ett riktigt tufft mountainbike pass innan lunch. Blev 30 min, 7 varv på VMbanan i Baljan och sen 30 min, 6 varv på EMbanan i Borg. Totalt på 60 min körde jag 580 höjdmeter, medelpuls 148 och maxpuls 174. Riktigt skoj cykling med tufft, brant och jobbigt uppför och riktigt tekniskt, svårt och med tungan rätt i mun nedför - bra träning :.))
Imorgon blir det XC TT i Mariefred hos Jimmie. Sen på eftm ska jag testa Södertäljes XC SM bana.