tisdag 4 juni 2013

GNÄLLGUBBE

Denna dag har kroppen gjort sig påmind om varför jag ej ska eller någonsin mer kommer att köra I elitklassen. Det har varit lite kämpig då jag gått och haft molvärk I ryggen. Det är min svaga vänster sida I ländryggen som gör sig lite påmind så fort jag går över gränser eller ibland bara ändå. Ända sedan min diskbrock krash 2002 så har man ont till och från och likstelheten I ryggen blir oxå värre med åren men nu var det ett tag sedan jag hade så ont men idag har jag ont igen.
Sån tur är kom jag upp på trainern. Körde vanliga hederliga 4or och satte en 5e tid upp till col du tourmalet men var ca 1 minut och 30 sekunder efter bästa tiden. Ganska nöjd med det trotts allt.
Hoppas på att ryggen inte blir värre så jag kan bestiga slalombacken 15 gånger imorgon på SCOTT hojen:-)

Overandout från en av alla gnällgubbar