tisdag 18 juni 2013

SLAGEN AV MR TOJREN

De senaste åren har jag kört mer och mer trainer och mer och mer även under säsong. Tycker man behåller slätdraget bättre samt så ger det så precis, exakt och tidseffektiv träning.
Och jag tycker jag blivit bättre oxå med denna typ av träning. Sen kombinerar jag det med backe och teknik träning på mtb hojen och förstås träningsrace. Det är väl distans träningen som fått stryka på foten mer och mer men det är oxå den träningen som ger minst pang för pengarna då man ska vara snabb I lite dryga 60 min. Men det blir numera roligare att köra distans när man väl kommer ut på de passen.
Idag var det trainer upp mot col du tourmalet. Jag körde basic 4*4 minutare. Körde mot Tojrens 4e bästa tid och fick snabbt en lucka. Kände mig plötsligt I grymt bra slag och körde för guldet. Trodde jag hade det på ända till sista metrarna då tiden trotts allt rann iväg och jag fick nöja mig med silver, slagen med 7 Sek av mr Töjren. Men hann är ju snabb så jag får vara nöjd med det:-D