onsdag 5 juni 2013

SLALOMBACKEN GJORD FEMTON GÅNGER

Maxad förmiddag! Hämta farmor så hon kunde passa barnen medans jag dundra upp och ned I slalombacken. Det hade regnat en del och runnit rännilar här och där samt lite småfuktigt I backen så betydligt blygsammare tider idag än förra veckan: 2:32, 2:24, 2:20, 2:18, 2:19, 2:16, 2:17, 2:16, 2:17, 2:20, 2:17, 2:19, 2:21, 2:25, 2:09 min. Bästa tiden på sista precis som sist men dagens bästa tid var förra veckans sämsta tid....såååååå...... Annars kändes det ok men lite mer sliten I benen var jag denna gång än förra gången. Jag körde ju 4or igår kväll. Förra veckan hade jag 2 vilodagar innan detta tuffa pass.
Simon och Iza cyklade omkring nere vid starten och hejade på gamle pappa.
Efteråt blev det ica flygfyren och storhandling. Sedan hem och göra våfflor till farmor och barnen.
En liten lugn stund på verandan nu efter lunch medans Simon sover och Iza leker med farmor. Tänkte jag skulle trimma mtb banan här hemma då jag ska köra backe och teknik här hemma på lördag.
Ska bara sitta en liten stund till här ute på verandan och njuta av solen, fågelkvittret och värmen! Försommaren är såååå härlig men tiden man njuter av den är kort!!!