torsdag 1 maj 2014

BUSVÄDER=TRAINER

Vakna upp i morse i chock som de flesta andra när man såg ut på det förfärliga vädret. Ca 5 cm nysnö och det var fortfarande snöblandat regn. Blev inget lvg TT som tänkt utan det blev att sätta sig på trainern och köra Stefans combi pass.
Först en omgång 4 or, sedan 5*1 minutare och sen toppningen på det 12 st 20/40 sekundare. Fick till ett bra pass men jämna fina 4or. Fick bita ihop på ettorna och sen lite svag på 20sekundarna.

Solen titta fram på eftm och snön försvann i ett nafs så familjen hängde med till slalombacken där jag gjorde en bro över vattenledningarna till snökanonen mitt i backen. Samt så grävde jag en stig i slänten efter bron.
Ordförande Ronny i friluftsfrämjandet hjälpte till och gjorde hål i staketet vi ska igenom oxå. Kanon att få det fixat. Nu kan vi nog inviga den delen på banan på söndagens TT. Bara någon timmes grävjobb kvar där så tar man sig runt toppen. Hoppas hinna med lite imorrn.

När familjen tröttnade på mitt fixande åkte vi hem och jag gjorde en smarrig pizza till middag.

Ungefär det man orkade med idag.