onsdag 21 maj 2014

ONSDAG LEDIGT


Foto: Andras Sandin. Laddar för Borlänge tour.
Onsdag = "Ledig". Jag är inte på mitt vanliga jobb på onsdagar men nu för tiden vet jag inte om man kan kalla onsdagarna för lediga dagar. På onsdagarna ska man hinna med allt som man inte hinner de övriga dagarna i veckan så det är program från morgon till kväll!!! Man borde få vara ledig på torsdagen oxå för att vila upp sig efter onsdagen ;.))

Jag hann iallafall med de 4 huvudpunkterna denna onsdag som var att träna ett trainer pass på morgonen efter hämtat Thea som passa barnen. Efter lunchen så fick Thea passa barnen en sväng till då jag trimma hela slalombacksbanan. Efter middagen så var det sommarfest på dagis och på kvällen hann jag gå igenom cykeln inför Borlänge tour som drar igång på fredag med ett XCE race. 
Ser verkligen fram emot Borlänge tour då det alltid bjuds på stora startfält, grymma banor och det verkar som detta år även bjuder på sommarväder :.)) (sägs det på TV-nyheterna). Så upplagt för en riktig skojig helg. Bara hålla tummarna att benen är på alerten med :.))


Sista hårda trainer passet innan Borlänge tour blev special 4:orna.

Denna trimmer köpte jag för 5 år sedan efter att ha haft en ungefär lika trimmer i ca 5 år. Den kostade ca 900:- , den förra ca 700:-o. De går bitvis hårt på sommarhalvåret. Är lite imponerad hur de startar varje gång och funkar och funkar. Man bara tankar och laddar på med snöre. För att vara lite billighets trimmer så funkar den verkligen utmärkt!!