söndag 5 april 2015

ERKEN RUNT

Precis som sist jag skulle köra distanspass så var det regn och bara +2 grader när jag stack iväg på morgonen. Så cykelfikat blev uppskjutet ännu en gång. Det bidde att borra av 3 timmar utan stop. Kanske mer effektivt men lite av trevligheten försvann. Det blev ändå ett ok pass och Stefan anslöt hemma hos sig så det blev massa cykelsnack på hojarna runt erken.

Imorgon blir det XC TT hemma hos mig kl 10:00. Vi kör ca 60 min på en kuperad och hoppig bana. Igår kväll när jag var runt banan hade det torkat upp så det var nästan torrt men natten och dagens regn har gjort att det är lite slipprigt här och där igen, suck!!! Men rejs blir det ändå. Finns vattenslang att spola av hojarna efteråt.

Nedan lite bilder från lördagens XC TT på Campusbanan.
Foto Erik Eckerström. Per Kumlin in action på campusbanan.

Foto Erik Eckerström. Micke Flockhart in action på campusbanan.

Foto Erik Eckerström. GT in action på campusbanan.

Foto Erik Eckerström. Irmis in action på campusbanan.

Foto Erik Eckerström. Stefan Larsson in action på campusbanan. 
Foto Erik Eckerström. Freddie Larsson in action på campusbanan.