torsdag 16 april 2015

TID


Jag skär ned på fritiden för att det inte ska bli stressigt men men den tid som jag skär ned fylls snabbt på med annat. Annat som jag egentligen inte vill alls. Funderade på vad jag önskade mig i födelsepresent och kom bara några ting svindyra grejer som man ändå aldrig kommer att få. Men det finns en billig present som jag önskar och det är TID!!! Känns som det nästan alltid är tidsbrist i livet just nu!!! Speciellt egentiden!!!
....hur gick träningen idag då? Inget vidare!!! Jag förstod att det inte skulle sättas några rekord idag och det var segt och trögt då jag körde trainer 10*1 minutare. Men att jag skulle få klart sämsta tiden och en sista placering på detta pass kom som en liten chock. Värsta var att det inte kändes som sämsta tiden. Nu blir det försöka vila benen lite tills på lördag då jag tänkte köra kepsen i Ursvik.