söndag 13 september 2015

FÖRKYLT

Så var det dax att bli lite förkyld. Det var ett bra tag sedan jag var förkyld och då Simon varit dunderförkyld förra veckan så vänta jag egentligen bara på att oxå bli krasslig. 
Denna kommande vecka blir en lite tuff vecka med flytt av butik till ny lokal samt en hel del jobb tisdag och onsdag med Polis & Brandman SM som ska gå på Kvisthamra banan. Blir inte mycket tränande denna vecka utan får fokusera på att bli så frisk som möjligt till helgen då det är Swecup final på Högbo banan. Ska bli skoj att rejsa på den banan. 
Trist bara att som det ser ut just nu med planeringen så kommer man inte hinna träna på banan innan rejset. Vi åker ju upp samma dag då vi har barnen med och Irma kör sitt rejs kl 10:00 och jag kl 11:00. Inte optimalt men bara gilla läget!!!

Annars denna dag så glädjs jag med Samuel Brännlund som idag blev 5:a på Elit Marathon SM i Örebro. Norrläningen har kämpat hårt för en bra placering länge och ensamt :-) Så den fina placeringen var han väl värd. 
Sen att CK Norrtäljes Mikael Flockhart fick en bronsmedalj var skoj för den lilla klubben CK Norrtäljes .

Nedan några XC bilder på mig från helgens rejs i Hallby.

Foto: Andreas Sandin. GT in action.
Foto: IF Hallby MTB. 

Foto: IF Hallby MTB. 
Foto: IF Hallby MTB.