onsdag 30 september 2015

SÅNT ÄR BRA HAR JAG HÖRT

LedigaOnsdagen! Tur man har en dag ledigt mitt i veckan för det är en dag då man reder upp mycket här hemma. Det är storhandling, sopsortering och ta hand om den överfulla tvättkorgar och allmänt småfix. Har man tur hinner man fixa lite med någon mtb bana oxå! 
Även skönt att hinna träna på förmiddagen då jag oftast har farmor på besök som tar hand om Simon en stund vid lunchtid och gör lite pannkakor åt pojken :-) Träningen blev ett trainer pass 7 km upp i bergen. Körde 10 st 1 minutare på vägen upp och det kändes. Återhämtningen sedan gårdagens pass var inte så bra så jag slet ont för att försöka hålla högre watt än igår. 
Nu blir det bara lätt cykling torsdag och fredag så jag blir pigg i benen till helgen.

Håller även på med ett litet cykelproject och bygger ihop en vintercykel av massor av olika delar från olika cyklar och år. Sånt som blivit över eller sånt som är gammalt återanvänds!!! 
Sånt är bra har jag hört!!