onsdag 16 september 2015

POLIS & BRANDMAN SM XC

Varit en mycket tuff vecka hittils för mig. Det har varit butiksflytt så maxade dagar på jobbet och just denna vecka var det ju Polis &Brandman SM i cykel där ckn är arrangörer. Jag har hand om mtb xc banan. Båda dessa göremål är rätt skoj men inte då man är sjuk samtidigt. Efter legat i feber måndsgsnatten så verkar feberna gett sig lite men istället har jag svinont i halsen. Andra dagen idag med att man knappt kan dricka utan att vika sig dubbelt av smärta i halsen. Förmodligen är det halsfluss men det ska väl gå över om några dagar säger de som vet. Annars blir det pencelin kur men några dagar kan man ge sjukan att få läka sig själv. Bättre i längden så. Däremot så hänger ju swecup finalen löst för mig. Är jag inte bättre imorgon så blir det inget rejs för mig.
Idag är jag iallafall ledig frän flytten. Men efter jag fått barnen till skola och farmor ska jag till kvisthamra och snitsla det sista inför SM:et som avgörs idag. Första start kl 10:00.
Ska försöka klara mig utan alvedon och ipren idag. Var tvungen att ta det för klara av måndagen och tisdagen. Sådär bra!!!