torsdag 17 mars 2016

BARA BLUNDA OCH KÖR


Träningen idag blev cykelpendling till jobbet och bålträning utomhus i solen. 
Sen följde en väldigt slitig dag med massor att göra och lite till. Nu börjar ju den intensivaste tiden på jobbet för mig då det fortfarande är en del skidjobb och massor av ny-cyklar som ska monteras samt så börjas det lämnas in cyklar för service och annan fix. Sen har vi oxå service på ett antal elcyklar som några företag köpt. Så det finns att göra!!! Det drar rätt mycket energi så när dagen plötsligt var slut så skulle jag ju köra distans. Jag var bra trött och sådär sugen på cykling. Men det var bara blunda och sen köra en runda som man visste tog ca 3 tim. Blev sättrabyrundan. Hoppades på bättre feeling än igår men det blev ett rätt drygt pass med slaka ben och jag kände redan efter 30 min att det blir energibrist på detta pass. Cyklade i 2:09 tim innan jag slog på lyset och det var positivt!!! Blev ju ett fint pass i solnedgången men tyvärr var känslan mer att genomföra än njuta.
 Imorrn blir det lite lätt styrketräning på gymmet och ladda inför kepsen som drar igång på lördag i Täby.