tisdag 22 mars 2016

PÅ BANAN IGEN


Igår hade jag helt fysisk vilodag för att försöka få tillbaka lite krafter.

 Har haft lite molvärk i magen senaste 2 veckorna. Jag tror det är någon form av sträckning från styrketräningen eller oxå är det magsår!! Det har ju varit rätt stressigt sista tiden ochså får man ju aldrig sova ut ordentligt så till sist tar väl kroppen stryk. Men sådant börjar man ju direkt fundera på när det oxå går lite trögt träningsmässigt.
Det är oxå lite förkylningstider  här hemma och både barnen och Irmis är krassliga. Jag har dock inte känt något av det än mer än kanske lite småsnorig.

Men idag tränade jag igen och körde 4:or på trainern och det gick ändå rätt så bra. Jag var minuten från bästa tiderna och både medelpulsen och maxpulsen var ca 7 slag högre än normalt. Men känslan var ändå ok och det är ju det viktigaste. Imorgon blir det backintervaller på mtb cykeln här hemma. Får man känna på hur det känns utomhus oxå.


Foto Anna N. En rätt sliten GT på kepscup i Täby från i lördags. Blev 9:a i senior.

Foto Anna N. En rätt sliten GT på kepscup i Täby från i lördags.