onsdag 30 mars 2016

FINCYKLING

Foto: Iza. Fincykling med tävlingshojen på hemmplan.
Vädret var fint men lite kyligt. Gårdagens regn hade redan torkat upp så idag testa jag nya tävlingshojen för första gången. Blev lite in trimning av sittställning, mm. Sedan fick  Iza fotografera hojen innan jag smutsa ned den. Sedan blev det ett back & teknik pass här hemma. Banan är i strålande skick så riktigt kul cykling. Däremot är formen lite vacklande. Jag körde ganska hårt i 30 min sen var jag rätt rökt så då cykla jag bara omkring lite på alla de stigarna som finns runt kullen.

Imorgon blir det skogsdistans 3 tim direkt efter jobbet. Blandad terräng. 

På söndag är det ju kepsen i Södertälje och den tänkte jag köra men mr Flockhart är i Roslagen och vi bestämde att vi kör ett Mtb Xc TT hemma hos mig på lördag oxå. Återkommer om samlingstiden!!! 


Foto: Iza. Fincykling med tävlingshojen på hemmplan.