torsdag 18 december 2014

MOTIVATIONS KAPUTT

Denna dags träning blev det lite dåligt med. Lite tidsbrist idag gjorde att jag skulle köra 10*1 min på väg hem från jobbet. Men glömde pulsbandet hemma och då jag körde med bra lampa på cykeln tog jag ingen pannlampa och då såg jag inte klockan på armen något bra. Sen var det glans is på småvägarna och jag hade bara pendelcykeln att köra med...... någonstans där tog träninges motivationen slut och jag cyklade bara hem som vanligt.....
.... Imorgon blir det oxå lite vilodag sen får jag väl ta mig i kragen och köra på en bra tid upp till alpe d huez på lördag istället :.)

Annars lite mer att sälja nedan:

27,5 carbonhjul säljes. Syncros 1.0 carbon 2014. Hjulen körda 1 säsong. Framhjul tipptopp skick. Bakjulet har en liten bula annars oxå i bra skick. 135 mm bredd bakhjul. Passar både smalaxel och fetaxel. Adapter medföljer. Tack vare den lilla bulan i bakhjulet säljer jag paret för 4500:- Nypris 16000:- /Gunnar T