måndag 29 december 2014

BACKINBUSINESS



Lite pyssligt på förmiddagen då vi hade en del "attmåstegöraärenden" men väl på plats i stugan igen så blev det snowracer körning med barnen. Solen sken och det var -7 grader hela dagen lång... 
Efter farmor gjort pankakslunch så stack jag ut och körde ett ensamrejs på hemmabanan. Det blev 6*1,9 km på den skottade banan. Riktigt fint skick är banan i just nu.
Mina varvtider idag blev: 8:11, 7:53, 7:51, 7:30, 7:42, 7:49 min.
lite ojämna tider men jag hade ok flyt däremot var jag inge vidare uppför. Ville inte pressa mig för hårt heller då jag ju precis varit haft ont i halsen. Jag är inte tipptopp frisk än heller men halsont är borta. Men man kan liksom inte hålla sig att få köra lite när banan är så fin. Tyvärr ska det väl bli milt igen så då blir det väl isrejsing på banan. Så lite därför jag ville ut och köra oxå när det var så fint.