tisdag 16 december 2014

SCALE ISTÄLLET...

Har varit rörigt i huvet de senaste dagarna då jag velat hit och dit hur jag ska göra med cykel material till nästa säsong. Sedan i höstas har jag varit helt inställt att köra på spark säsong 2015. Men efter att fått träningshojen och varit ute och kört den några race så har det mest bara känts förfärligt och jag har haft riktig ångest om hur det känts. Efter många om och men som jag inte tänker dra upp här så ser det ut nu som att det blir scale istället även säsong 2015. Men 29 tum. Man kan ändra sig!!!...................................................

Är så gott som frisk från förra veckans förkylning så nu tränar jag för fullt igen. Trainer var det idag, special4orna. Gick inget vidare. Men passet genomfördes. Imorgon är det light bulb finalen i Märsta. jag vet inte riktigt än om jag ska köra. Är lite sugen men samtidigt så ska träningssparken plockas ned och sättas ihop igen för att säljas. Känns som jag inte vill köra på sparken något mer.


SCOTT SCALE 900 & 930 istället.