onsdag 17 december 2014

LITE SVEDA I REJSTARMEN

Vilket velande det är just nu. Förutom allt velande med cyklar hit och dit så har jag oxå velat om jag skulle köra finalen i lightbulben som gick ikväll. Ena timmen var jag helt inställd på att köra och sedan andra timmen tveka jag. Sen bestämde jag mig för att köra igen och sen inte...osv....
Det var väl några bäckar små som gjorde att det inte blev något rejs utan till sist vägde det över att inte köra ändå även fast det sved lite i rejstarmen då jag var väldigt rejssugen ändå.

Dagens träning fick bli på trainern istället på kvällen då Irmis kommit hem från jobbet. Jag körde combipasset och idag gick det betydligt bättre än igår och det kändes bra.
Imorgon är det tight med tiden igen så då får jag klämma in träningen på väg hem från jobbet på pendelcykeln. Tänkte köra 10*1 minutare på vägen hem. Det blir väl bättre än ingen träning alls iallafall.