tisdag 2 december 2014

SKA VARA JÄVLIGT GLAD

En träningsvärsting är det dock



Igår var det helt vilodag och jag hade typ 37% i aktivitet....kändes sådär!!! Men idag så var jag på banan igen och det var pendelcykling och ett trainer pass upp till col de madone. Körde som vanligt special 4or på den stigningen och hade andra bästa tid så det är jag nöjd med.

Vad har hänt mer !?! Jo!!! Min träningscykel har anlänt och jag var lite förbered på det så jag hade redan strippat min gamla träningshoj så det tog inte så lång tid att strippa den nya cykeln och sätta dit lite bättre prylar.............Här ja!!! skulle det stå något............... Nåja! nu är det bättre grejer på! Dock inga värstinggrejer utan bara bra grejer :.))

När jag fått på grejerna så prova jag hojen lite på parkeringen och den kändes mest svajig tycker jag. Blir nog bättre när jag ställt in dämparna och kör på riktigt!!! Hoppas jag verkligen iallfall!!! Jag har faktiskt för första gången på ett cykelköp känt mig väldigt skeptisk till att jag ska köra snabbare på fullgung. Men då jag kört hardtail så länge så vill jag prova ett år på riktig fullgung ochså kanske det sparar min onda rygg lite. Så detta blir nog bra :.)

.......................................oj...................
Här stod det visst något som försvann....he he he...
..........................Ensam är stark sluta det med iallafall!!!......................