fredag 21 augusti 2009

F I T T E S T

9 DAGAR KVAR

Undrar hur högt på en F I T T E S T-tilldragningskala mellan 1 - 10 man skulle hamna... hmmm... det är sånt man funderar över mycket som man... he he he... Gjorde ett lovande och genialt F I T T E S T på min polarklocka igår. Den visade ett syreupptagsvärde på 67 och en 2:a /normal på optimizer. Jag vägde 76,1 kg och hade en vilopuls på 38 slag per minut. Formen på pappret verkar hålla sig stabil och denna vecka var jag ändå lite nedtränad med många intensiva pass. Nu har jag vilat 2 dagar. Cyklat en del ändå fast då med Iza som barlast men inte ansträngt mig mer än en rask promenad. Imorgon på Svealands hoppas jag att jag ska kunna prestera bra så jag får ett bra självförtroende inför nästa helg i Frankrike. hmmmm.... Dock har jag känt mig hängig idag. Får sova på saken så tror jag att jag vaknar pigg i morgon men man känner igen känslan så att vakna sjuk är en risk på ca 1 av 10. Oftast är det bara inbillning eller vätskebrist.