torsdag 20 augusti 2009

KVÄLLSRUTINEN

10 DAGAR KVAR

Min VM start finns hela tiden i tankarna och kommer fram titt som tätt. Man måste ju försöka vara så förbered man kan. Pengarna finns ju inte så man kan vara på plats veckan innan utan jag får ladda på hemmaplan. Läste reglerna mer ingående igår och det är lite smått och gott att tänka på. Tex måste man ha klistermärken med Svenska flaggan på hjälm och cykel, man måste ha med sig utskriven licens som måste beställas, mm. Finns en hel uppsjö av smågrejer att tänka på. Prata med VärldsmästarUlf igår kväll för att få lite tips. Han åker ned nu på söndag och jag ska ringa han i nästa vecka för att få lite banfakta och områdesfakta. Väldigt bra att få prata med någon som kört VM några gånger så man inte går på alla minor. Nåja!!! Jag tar några punkter varje dag så man inte ältar för mycket och blir nervös i onödan.


Idag har jag haft vilodag. Har ioförsig cyklat i 1 timme idag men då med Iza in till NT och var en sväng på jobbet och hälsa på.... Måste sätta på lilla klingan i fram på MARINEN oxå och måste få tag i en avdragare för veven. Får kanske ta en sväng imorgon oxå till jobbet för att titta om det finns någon avdragare där annars får jag beställa. Nu är det friidrott på TV men först ska jag köra lite bålträning på vardagsrums golvet. Vila imorgon oxå sedan i helgen så är det Svelansmästerskap. Det ska bli superskoj!!!



KVÄLLSRUTINEN!!!
IZA med välling och PAPPA med kaffe!!! He hehe...