onsdag 19 september 2012

MASTER VM RESULTATEN

Nu är man hemma igen. Eftersom det känns lite sådär detta VM lopp så har jag roat mig med att leta rätt på 2013 års mästerskaps race samt lite master VM resultat som inte var helt lätt att hitta. Såg att jag var 10 min efter Zaglio på detta race. Sist jag mötte honom var man 20 sekunder efter. Banan var så tuff att hade man inte en bra dag då blev tidstappet stort. Men oxå större blir revange lusten.

Jag mår fortfarande inte riktigt bra efter matförgiftningen i Brasilien. Det snurrar till i huvet, mattheten kommer och går. Kallsvettas lite då och då och ett lätt illamående finns där som oxå det kommer och går.
Tränade ändå lite lätt i 30 min idag för att försöka få igång kroppen. Det kändes ändå ok.
Nästa utlandsrace kommer jag ha med mig det mesta av maten och bara köpa till lite konserver och säkra saker. Har även skrivet ned ett antal andra saker att förbättra till nästa gång.

Resultat H30-34 - 16e plats Samuel Brännlund SWE


Resultat H40-44 - 5e plats Gunnar Töjren SWE


Resultat H55 - 1a Benny Andersson SWE

Resultat Damer - 1a D50 Gertrud Bö (Norge)

MOUNTAINBIKE XC 2013. 

Nästa år kommer master VM gå i Sydafrika / Pietermaritzburg. Veckan innan stora VM. Master VM datumen 21/8 - 25/8-2013.
(Verkar som att från och med nästa år kommer master gå på samma ställe som stora VM fast veckan innan, om jag förstått det rätt).

EM kommer gå i Frankrike / Praloupe 2013. Har ej hittat datum men det brukar vara runt midsommar. ( År 2014 är det Kranjska Gora som gäller igen för EM).

NM ska gå i Finland / Hyvinkää 2013. Datumet är troligen i slutet på Juli.

SM i Södertälje 2013 det har väl ingen missat. Det är näst intill hemma bana det.