lördag 15 september 2012

MELLAN HOPP OCH FÖRTVIVLAN

Med lite brist på bilder från senaste dygnet så blir det en bild från gårdagens D30 start. Kan ju vara fin att se på. Jag har legat helt utslagen i någon vass matförgiftning det senaste dyngnet men är nu feberfri. Idag blir det helt vila så det blir inga race bilder idag heller då jag inte kommer ta mig till tävlingsplatsen. Tommy försökte in i det sista att försöka starta men det är bara att inse faktum att med feber kommer man inte ens upp för startbacken här nere. Så en bedrövad Tommy får stå bredvid och se på racet.
Samuels höft är inte bra och han pendlar mellan hopp och förtvivlan om han ska kunna köra imorgon. Det defenitiva beslutet blir väl vid uppropet in till start.
Jag själv blir bättre och bättre timme efter timme och sätter i mig små portioner mat som jag får behålla och jag mår ok. Nu är jag bara mest lös i magen :.)
Men verkar hända saker här nere på bara någon timme hit och dit men som det ser ut nu kommer jag stå på startlinjen imorgon 8:30. Jag kommer nog få det svårt att hänga med täten får jag vara inställd på men jag gör ett försök i inledningen men bränner det för mycket så får jag gå ned på en rythm som tar mig till mål, vilken placering det än blir.

Benny Andersson tog GULDET i H55 klassen. Superbra.
Benny och jag har haft exakt lika sjukdomsförlopp dagarna innan racet. Benny sa dock att power toppen var bortblåst och man fick ta sig uppför mer på vilja än flyt.
Även järnladyn Gertrud Bö Norge (men känns som Svensk). Tog VM GULD.
 Oxå hon har varit krasslig inför racet. Så grymt starkt att kunna prestera så bra ändå. Stort Grattis!!!