måndag 13 maj 2013

FULL FRÄS MED GUNTA


Måndagar är aktiva vilodagar. Idag blev det cykelpendling till jobbet med cykelkärra ca 35 min. Sedan bål träning 15 min. På lunchen sprang jag 15 min till mamma Thea och åt en god husmanskost lunch sedan löpning 12 min tillbaka till jobb. Vid 16-tiden cykla jag och hämta barnen och hem med cykelkärran 40 min i motvind och sega ben. Väl hemma laga middag, äta och efter en kort lugn stund med en kopp kaffe så montera jag in spisen jag fick av Tommy O. Tackar Tommy!! Spisen var 10 cm bredare än våran förra lilla spis så det blev lite sågande och fixande men nu är den på plats.
Imorgon nästan samma upplägg men istället för löpning  på lunchen så cyklar jag och istället för montera spis så blir det trainer träning. 
På onsdag så skulle Ville Ohlsson och Johan Carlström köra XC TT vid fiskartorpet , det tänkte jag inte missa. Så det har planerats in.