lördag 2 november 2013

WIRACROSSEN

Täten i trappen under början av racet!

Lite glest på läktaren

Irmis in action på dagens race!
 Jag valde att avstå dagens battle då jag varit så jädrans förkyld i veckan. Jag är inte riktigt av med förkylningen så att börja med ett race är inte optimalt men jag tänkte smyga igång imorgon med ett lättare distans pass och se hur kroppen reagerar kl 9:00 från Ica Norrköp i Norrtälje.

På dagens race var jag tidtagare, fotograf och påhejare. Det blev ett tight race där det växlades friskt om första platsen. Till sist visade Johan Norin vem som var starkast för dagen och vann racet i herrklassen. Irma Grape vann damklassen.
Riktigt skojig bana såg det ut att vara. Väldigt skoj med knatteracet där det var hela killar med sparkcyklar och 2 tjejer med 20 tummare. Snabbast av knattesparkhojklassen var Erik (tävlingsledarens son).
RESULTAT på CKN.NU

Tävlingsområdet var Wiraspelens arena.

Tävlingsledare och vassa cyclecrossaren Anders

Marsall ljusen var tända