söndag 15 juni 2014

FIN LVG TRÄNING

Blev ett riktigt bra träningspass idag med både distans och lite TT. Cyklade med crossen upp till Nybyn innan bagghus för där var start och mål på dagens lvg TT. Vi var ett tiotal cyklister som rejsa en 14 km slinga 3 varv. Mitt mål idag var att hänga med klungan med min cross hoj. Jag fick bita i rejält några gånger per varv för att hänga med. Inför sista varvet var benen pigga så jag hjälpte till lite med drag jobbet. Annars var ja nog dagens wheelsucker :-)
I spurten som var en rejäl uppförsback hade jag ändå inte tillräckligt med power i benen så jag blev sista man av de som kom i mål med tätklungan.  Ingen vinnar skräl
S. här i Norrtälje direkt då Peter Lindqvist spurta hem ännu en spurt seger :-). Sedan cykling hem i medvind, det var skönt:-)
blev 3 tim och 45 min cykling idag och 1/3 del av den tiden var i rejs fart, annars dlstans fart. medelpulsen 133/73% och maxpulsen 177/97%.