söndag 1 juni 2014

IN I VÄGGEN

Har varit lite smått, smått små förkyld med lite snuva och lite retande hosta sedan Borlänge tour. Tog någon extra vilodag i veckan och igår så stack jag ut på morgonen och körde strava på den tänkta LL banan med anslutning till kvisthamrabacken, samt en strava fil på xco banan.
Efter det när jag kom hem så gick jag typ in i väggen!!! Mådde illa först så jag trodde jag fått magsjuka men sen gick det över och jag fick 39 graders feber. Helt utslagen igår. Så blev inget race i Västerås som planerat idag. Surt!!!
Visning av huset hade vi för 4e gången idag och 1st kommer och kollar!!! surt!!!
Nåja, jag mår bättre idag iallafall. Får vila idag och imorrn så kör jag som planerat igen på tisdag är målet just nu. Strava filerna här under:

XCM banan start/mål kvisthamrabacken:

XCO banan start/mål kvisthamrabacken: