tisdag 3 juni 2014

REGN=TRAINER

Regnar det så blir det trainer om det inte är tävling förstås. Men på träning så är det numera så. Man blir lite bekvämare eller sunt förnuft med åren. Satte iallafall nytt rekord på special4orna trots att jag hade feber så sent som i lördags. Och då ser man vad utvilade ben kan göra under en kortare tidsperiod under träning. Hade jag kört ett längre pass hade jag nog svajat rätt snart ochså kommer nog återhämtningen från detta pass ta någon dag extra. Men om det inte regnar imorgon så kör jag nog de där backintervallerna i slalombacken imorrn istället.
Skulle ju varit träning i slalombacken nu kl 19:00 men vädret ville vi skulle vänta någon vecka med de gemensamma tisdags träningarna. Den som väntar på något gott......
....har ju kommit en bit på downhillbanans första nedfart, skulle testat den idag men oxå det får vänta lite. Även en liten Xce bana håller jag på att skapa för lite omväxling i träningen.
Annars har jag lagt xce tävlandet på hyllan ett tag och jag kommer bara köra xco på SM. Men som träning någon gång är xce skoj....bara ingen kör ifrån en;-))