lördag 26 juli 2014

MEGA URLADDNING

Strålande väder idag igen😀😀😀
Efter morgondopp i sjön bjöds det på god frukost och sedan gick barnen och jag ned och morgonens lite. Abborre och mört i massor men alla släpptes tillbaka i sjön igen. Irma hoja en sväng medan vi fiska.
Sedan var det rejs dax!!! Alpe d huez på trainern. Alla dörrar och fönster öppna och fläcktsystemen på. Nu var det rekord jakt...på mig själv !!!!!.....för Samuels tid är onårbar för mig.
Fick en bra start och bra flyt direkt. La mig mellan (trimmad Trainer på watt, visar säker+50 watt) 430-440 watt och tänkte att jag kör på så länga jag orkar. Jag höll bra hela vägen upp men det gjorde ont de sista kilometrarna. Tog rekordet med 45 sek .

Så nu är min bästa tid 35:45 min. Jag vägde in på 75,4 kg. (75.0 på Trainer) vilket inte var så bra,då jag legat på 73-74 kg i några veckor men igår kväll var det grillkväll och jag åt lite väl mycket. Samma flyt och 2 kg lättare ger några sekunder till så detta kan jag slå😀😀😀
Samuels totalrekord på min Trainer på 32:16 min kommer jag dock aldrig slå 😃
Men jag är glad ändå😀
Nu bad, lunch och lite banfix!!!