torsdag 3 juli 2014

STENHÅRD TRÄNING & FOKUS

Varit stenhård träning och fokus de sista veckorna. Inte i så förfärligt stor kvantitet men dock i kvalite. Även fast jag även ökat lite med distans oxå. Formen känns riktigt bra just nu och det säger även klockan och trainern.
Appro på klocka så har min nya klocka hållit koll på mig. För andra gången är jag riktigt, riktigt nöjd med ett digitalt redskap. Första gången var när jag börja med trainer kopplad till datorn, det har gjort inomhus träningen mycket roligare och bättre på alla sätt och vis. Nu investera jag i ett digitalt träningsredskap på armen och det överträffa alla mina förväntningar. Har ju haft det sedan 15 år tillbaka så det var ingen nyhet på så vis men det har verkligen hänt grejer det sista åren och året!!! Nog om det :-))))

Efter dagens träning på trainer och bål träning så åkte hela fam till kvisthamra backen och jag gjorde en ny rockgarden uppför. Den har varit planerad länge. Ingen jätte garden utan en liten godbit trix där man får hålla tungan rätt i mun då pulsen är hög. Finns en b-linje där oxå men den har jag inte hunnit grusa klar än. Imorgon lätt cykling. Sedan bär det av söderut mot Danmark och sramliga i helgen:-)) Nästa helg blir det Finland och Nordic cup sen ett av de största målen denna säsong SM XCO i Hallby/Jönköping.