måndag 2 maj 2016

KAKA PÅ KAKA TRÄNING

Dagens träning blev lite kaka på kaka för benen. Visste redan innan passet att jag inte skulle kunna prestera något vidare idag då jag körde race i lördags och stenhård träning på hemmaplan igår. Men jag ville träna lite ändå. Mest för viktens skull och trainer passade in bra i dagens schema och jobbigt blev det men jag vek ned mig mot slutet och pressade inte kroppen max då det ändå inte blev någon effekt av det hela.
Vilodag imorgon och ev vilodag på onsdag oxå. 

Sedan kommer fokus ligga på träna backe några dagar så man får en skön "köra backe känsla" i kroppen till Vårgårdas kuperade bana. Så är tanken iallfall :-)

Beställde nya däck till Vårgårda rejset oxå då jag punkat lite väl lätt och mycket denna vår. Fortsätter på mitt favoritdäck fast trak control men slopar s-works varianten. De gram de däcken är lättare håller inte för mig utan jag får köra basic varianten med lite mer gummi.