onsdag 25 maj 2016

NÄSTA LOTT DÅ

Denna vecka började med vab då Simon dragit på sig en förkylning. Jag hade vilodag i måndags så det passade bra och det gjorde inget att vädret var kanon. Igår drog jag igång med träningen igen och det blev premiär i slalombacken med 10 gånger raktupp i gamla liftspåret på tiderna 1:56-2:02. 

Senare på kvällen så var det arbetarkväll på kvisthamra bikepark banan. Vi var 4 st som pilade upp banan, trimma och la i lite grus på några ställen. Jobbade till sent på kvällen och avsluta kvällen med handling. Så sov som en medvetslös i natt då jag var totalslut.

Kände av gårdagen idag och var rätt allmänslut!!! Kanske var det väderomslaget från sommar till höst väder oxå som hade lite påverkan på tröttheten. Körde ändå trainer 10*1 minutare och kämpade hårt mot bästa tiden i 7st intervaller sen orka jag inge hålla trycket utan tappa 1 min sista kilometern upp. Så kan det gå!!!


Annars sååååå..... vet jag inte hur jag ska få tiden att räcka till. Finns hur många grejer som helst som borde fixas. Både sånt jag vill greja med och måste grejer. Men det här med småbarn gör ju att den tiden man får över går åt till träning och det är ju kanon att man hinner med den. Men allt det andra ska pressas in lite små stressat här och där. Resultatet blir mest halvbra och hälften skjuten på obestämd framtid. Det trivs jag inte med då jag mår dåligt av stress och ofärdiga grejer. 

Tror enda räddningen är 25tusen i 25år för att slippa stressen, leva och må riktigt gott!
På nästa trisslott händer det!!!!:-))