fredag 27 maj 2016

RULLAR PÅ

Dagarna rullar på så man nästan inte hinner med. Även träningen rullar på även fast det bidde lite lite lite rull igår på gårdagens ckn xc TT på campus. Jag hann bara köra 1 varv av de 4 varven som skulle köras innan jag skar sönder det 3:e fast trak s-works control däck denna säsong. Denna gång var däcket kört på något år och satt på träningshojen. Men helt klart har s-works däcken för tunna sidor. Som framdäck funkar det men inte som bakdäck för mig. Nu kör jag fast track control i bak. Något tyngre men håller lite genomslag.
Idag blev träningen lite pendelcykling till jobbet och lite gym på morgonen.
Helgen blir tävlingsfri så imorrn kör jag trainer och på söndag blir det förhoppningvis lite racer distans:-)
Från Förra helgen. H40 Starten på XCO rejset på Borlänge tour.