söndag 9 april 2017

HELT SLUT KAPUTT

Blev helt slut på dagens skogsdistanspass som Stefan och jag körde i strålande vårväder. Härligt med sol även fast det är lite kalla vindar fortfarande.
Var helt kaputt i benen redan efter 1:30 tim och resten av passet blev mer en plåga att ta sig hem trotts de fina stigarna och vyerna.

Det var nog gårdagens vurpa som tog lite musten ur mig. Är ju rejält blåslagen i höft, armbåge och även lite ont i nacken. Det är väldigt ömt och jag är grymt stel. Jag som annars ändå är stel i ryggen och har ont där till och från så blev det där lilla extra lite väl mycket på en gång. Så det tog på krafterna. Även gårdagens rejs gjorde inte benen pigga idag.

Somna som en stock i solstolen på verandan när jag kom hem. Blir vila imorrn och slicka såren. Hoppas på piggare kropp på tisdag för då är det påt igen!!