lördag 15 april 2017

VM BACKEN VID BALJAN

Idag var en bra dag även fast det var väldigt kallt. På morgonen vid 5:00 när Simon slet upp mig så var det - 7 grader....brrrr..... Blev väl några plusgrader under dagen men kallt var det trots att solen lyst en hel del idag.

Dagens träning: Både Irmis och jag körde back intervaller. Irma körde först och jag tog hand om barnen och en hund som var på besök. Sen skifta vi och jag körde i VM backen.
Jag har krattat och renoverat gamla VM backen vid Baljan så den körde jag 10 gånger. Det är en tuff stigning som tar nästan 2:30 min och den är både brant och trixig. Sen är det en tuff dh slinga ned med en del sten, rötter, drops och tighta kurvor. Så riktigt bra träning.

Efter lunch hann jag med lite microsömn innan jag for ut på tomten och fixade lite hela eftm. Blev ett litet rullpass i skogen oxå för att kolla lite gamla stigar.

Nu är det dax för lite påskgodis och kaffe!!!