söndag 2 april 2017

INGEN VIDARE HELG

Fick inte till det något bra med träningen i helgen. Punka bort mig på lördagens kepscup final i Rönninge och en ganska säker silver skimmrande andraplats i totalen böts ut mot en blek 5:e plats då det blev ett DNF i finalen. Inte livsviktigt men lite smått Surt!!!
Hade förträngt det men idag var det jobb på schemat. Tänkte jag skulle köra ett TT själv på hemma banan efter jobbet och så blev det...nästan....började offensivt och satte ett bra varv. Blev rejält krokig. Plåga mig igenom ett varv till men sedan var krafterna slut. Försökte vila ett tag och sedan fortsätta men då var motivationen helt bortblåst så det blev ingen mer varv.
Känns som jag har dålig återhämtning. Sega ben och jag går och småhostar och känner mig mest trött. Måste vara nått skit i kroppen som bromsar. Vilar imoorn. Sedan testa köra trainer på tisdag.
Foto: Åsa Larsson. Jag hann bli fångad på bild från gårdagens keps.