fredag 23 juni 2017

DISTANS CYKLING

Vips så var det visst midsommarafton. Det firade jag på mitt eget sätt med ett distanspass. Det blev sättrabyrundan. Skönt att åka inåt landet för där var det nästan folktomt på vägarna. Sol och fint väder på hela rundan. Dock lite motvind på hemvägen.
Efter middagen så börja jag mecka ihop flux trainern då jag tänkte köra trainer imoorn. Ska ju bli regn imorrn.

Men det tog tid!! Själva trainern gick fort att skruva ihop men cykeln jag skulle köra på fick fixas både här och där. Sedan när det var dags att se vilket program jag skulle köra på den så visa det sig att det finns rätt många program på nätet. Jag vill ju köra alp vägar virtuellt men det var inte lätt att hitta och som oxå ska passa till fluxen. Försökte med mitt tacx program på datorn men det har bangat ur totalt och den hittar inte min Trainer. Nåja får fortsätta fixa med det imoorn.