fredag 30 juni 2017

OSYNC

Denna dag var en riktig grådag på många sätt. Den började med lite för lite sömn då Simon ville upp vid 5 tiden. Men på morgonen var vädret rätt skapligt ändå med lite sol och lite ljumma vindar. Efter lekt krig med simon utomhus så cykla jag iväg till en naprapat som jag går hos nu för att försöka få lite kontroll på min rygg. Efter det blev det lunch med barnen hos farmor.

Sen var hela eftm en gråzon med svårt att hitta på något kul med barnen som båda ville vara med på. Jag själv tröttna oxå och ville göra annat så det kändes mest som osync hela långa eftm.
Men till sist tog även denna semesterdag slut och nu är det bara 2 veckor kvar tills man får jobba igen😊

Imorgon är det 1 juli. Känns inte riktigt som det då vädret varit lite för kass för att det ska kännas som högsommar men då kör vi i ckn ett Mtb Xc TT på kvisthamra bikepark banan med samling kl 10:00. Start direkt efter mastervarv. Vi kör 5×3,1 km. Bara komma och köra.
Igår kväll jobbade Stefan och jag med att klippa gräs på stora delar av banan så nu är det fin. 👌👍