lördag 10 juni 2017

TACX STRUL

Igår cykla jag till och från jobbet samt körde lite lätt styrka på gymmet. Mådde bra imorse och inget bakslag av det.
Så idag drog jag igång med träningen mer på riktigt. Tänkte köra ett trainerpass 4×4 min. Men precis när jag drog igång så låste sig datorn. Så jag stängde ned. Gjorde ett försök till efter att uppgraderat tacx programvara men den senaste uppgraderingen. Samma resultat. Låst dator!!! Suck!!! Inte hänt på nästan 2 år nu att det krånglat såhär med tacx programmet. Hade precis en stor uppgradering av windows 10 till nyaste creator uppgraderingen. Verkar som det strular efter den.

För att inte bränna hela fm med datorstrul så sket jag i trainern och bytte om och körde 4 varv på hemma Xc banan istället. Det gick sådär. Ett riktigt bra varv sedan kroknande tider. Men både vädret och banan var riktigt bra så skönt med utomhusträning ändå.
Sedan var det lunch och en cykeltur till jobbet för att jobba 4 tim i butiken.

Träningen i morgon är planerad i slalombacken vid 9:30 tiden. Tänkte köra 10 st backar imorrn om jag mår bra.