torsdag 8 juni 2017

MYR INSPIRATION

På det tredje ska det ske!!!....Vad ska ske undrar man då?... Jo....att jag blir kvitt förkylningen. Det är 3e dagen och jag hoppas jag svettades ur mig det sista av förkylningen i natt. Idag har jag känt mig riktigt skapligt pigg. Men jag har lite matthetskänsla så jag har tagit det väldigt lugnt i mina mått mätt.

Det blev en sväng till slalombacken för att pila klart elite banan och sen tog jag bort den där stenen som man landade på i det nya dropphoppet. Gjorde allt i pensionärs tempo så hann tillochmed se myrorna slits som galningar med att bära  saker som var flera gånger deras vikt. Inga dåliga ryggar, leder eller förkylningar där inte. Bara jobba, jobba, jobba.... 🙂....avis på dem.... hann njuta av att titta på en riktigt fin xco banan just nu i kvisthamra.

Sedan for jag hem och åt lunch. Blev så inspirerad av myrorna så jag kunde inte hålla mig från att klippa lite gräs. Körde lite på hemma xc banan där det var högt gräs. Skoj att klippa gräs!!

När jag hämtat barnen blev det lite cykling. Iallafall för Simon och mig. Iza väljer plattan före cyklingen nu mera. Får hoppas hon vill göra saker på riktigt igen när hon passerat det som måste passeras.....🤔.
Efter cyklingen ville Simon ha pizza så det blev att gå in och göra hemmagjord pizza till familjen. Det var väl typ den dagen.
Imorgon är det jobb och jag hoppas det känns bra i kroppen.
Känns natten bra så blir det cykling till och från jobb imorgon och ett kort besök till gymmet.
Känns det bra på lördag så börjar jag träna på riktigt igen.
Men jag får ta det dag efter dag just nu.

PS: Har gjort en uppgradering av bloggen till lite nyare layout. Mest för att bloggen ska funka bättre på platta och telefon. Säg till om något är knas eller om något är fantastiskt bra..👍🙂