onsdag 5 december 2018

RÅDMANSÖ RUNT

Klart och kallt men inte tillräckligt kallt för att det blivit hårt i skogen så då gick mtb xco träning bort. Igår kväll körde jag ett tufft och långt trainerpass så ingen lust med trainer idag och vill nog ha lite frisk luft och sol på mig så då fick det bli distans!! Starta strax efter 8:00 på morgonen och bestämde mig i sista stund för köra rådmansö runt då det såg klarast ut på himlen rakt österut. Hade medvind ut till kapellskär och det rulla på bra. Sedan när jag vände upp hemåt fick jag sota för den lätta cyklingen och det blev istället lite mer kämpigt. Men solen sken i ansiktet och trots lite kyligt väder så var cyklingen underbart vacker. Blev 3 tim på cykeln. Väl hemma så var var den där extra varma duschen och extra stora lunchen som en religiös upplevelse...typ...om nu sånna känns underbara😀 Bara konstatera att ju mer fysisk och hårdare aktivitet du gör så blir vanliga vardags grejer mycket mer njutbara👌👍och livet helt ok!! ...som en bakvänd fylla!! 🤘🤔🙄😊