tisdag 18 december 2018

RÄTT SKA VA RÄTT

Det blev plötsligt riktig vinter och man fick skotta snö och få köra xco banan här hemma i snöspår!! Skoj!! Träningen idag blev ett tidigt pass på xco banan på morgonen och sedan på sena eftm så körde jag trainer i boden men virtuellt var jag på gran canaria och hoja. Bra träning med två pass. Däremellan har jag tagit hand om sjuka barn. Får se om man själv klarar sig eller oxå drar på sig en ordentlig förkylning. Men jag lever på hoppet och hoppas jag har så starkt imunförsvar att jag klarar mig ett tag till.

Har jag haft en hel del krångel med vantage v klockan som jag ej tycker har  hållit den prestanda som utlovats. Verkar som det hålls väldigt tyst om allt krångel med klockan men nu fick jag iallafall bekräftat att det inte var fel på mina 3456 försök att synka klockan med huawei mate 20 pro. Har ju varit i kontakt med teknisk support men tror nästan set är en dator jag pratat med för jag har bara fått standardsvar som går att läsa sig till och att det inte är något fel på synkningen. Skönt att se att det var fel!!! Samt att det nu är åtgärdat och klockan synka direkt med phonen!! Glad för det😀👌

Imorgon blir det jobb då jag var ledig idag istället så träningen får ske på trainern!! virtuellt i något annat land!!