söndag 16 december 2018

STENTUFFTPASS

Idag var det tänkt distans men Irmis skulle in till Stockholm med sin syster så då blev jag själv med barnen och distans cyklingen fick utgå. Det blev en dag med en liten toutch vinteraktiviteter då det låg ca 1-2 cm snö. Det gick att att åka lite pulka där det var lite isigt eller slätt och fint underlag. Så vi leta runt lite i olika backar men det funka bäst bakom huset. Snögubbar byggde vi oxå förstås.

När Irmis äntligen kom hem på eftm så stack jag direkt ut i boden och körde ett stentufft trainer pass uppför passo gavia som är en stigning pp 24,3 km. Skitjobbigt!! Körde combipasset uppför för att ha lite delmål på vägen upp. Combipasset är 4*4 min+5*1min och avslutas med 15 st 20/40 sekundare. Sen är man trött!! Jag lovar!!  Körde AR rouvy programmet igen och det är lite skoj med den där förstärkta verkligheten som då AR betyder från TV spelsvärlden.

Sen orka jag inte mycket mer denna dag förutom att vara lite brasvakt här hemma så det blir varmt och mysigt till kvällen😊