tisdag 15 januari 2013

AKTIV VILA

Promenera längs med maspalomas stranden måste göras
Vilodag idag. Strålande solsken och klarblå himmel men blåsigt. Stefan och jag promenerade till Playa de Ingel playan och därifrån gick vi hela stranden till maspalomas piren. Vi la oss ett tag och sola lite i lä innan vi gick och åt en god lunch vid playa-resturangerna. Sedan vidare till vårt hotell och där la vi oss vid poolen och sola och tog en siesta.
Imorgon ska vi köra vårt interna race till toppen av ön. Från hotell la colina i San Augustin så kör vi fataga stigningen upp till San Bartelome, Ajacata och målet uppe på Pico de la nieves. Min rekordtid är 2:35 timmar och den satte jag 1999. Sist jag körde 2011 så körde jag på 2:45 timmar. Får se vad gubben kan prestera detta år :.)
Lägg till bildtext

Jag promenerar

Sola och sova vid poolen

Hotellets pool område