tisdag 1 januari 2013

FÖRSTA PASSET 2013 BLEV DISTANS

Det blev distans efter en hel del velande. Igår ringde jag Stefan och avböjde distans pgrav väder o underlag. Idag när jag vaknade hade det smält ännu mer. Att det var + 5 grader och inget regn gjorde att jag höll mig till schemat och körde distans. Jag körde sättrabyrundan och vägarna var bra mycket bättre än jag trott. På hela rundan så var ca 1/6 del isig annars var det fuktig men bar asfalt. Blev 3tim och 30 min på cykeln idag och inte var jag ett dugg frysen när jag kom hem så ett riktigt bra distanspass med tanke på omständigheter.
Tänkte ha en tävling med mig själv som lite skoj. Tänkte se hur många dagar jag klarar 2013 utan att äta godis!? Det blir en utmaning!!!
Honung, mörk 85% choklad och typ russin är ok som panikutväg och räknas ej som godis men man får bara ta en bit om man tar. Har klarat mig en halv dag ännu:-D ...går bra än så länge...he he....

Published with Blogger-droid v2.0.9