fredag 11 januari 2013

NORRTÄLJE CITY

Kvälls vy över Norrtälje City
Fredag och vilodag. Blev bara pendel cykling till jobbet och väl där körde jag mina 15 min bål. Jobbade hela dagen med diverse reparationer av träningsutrustningar. En ok dag på jobbet.
Efter jobbet blev det en promenad genom Norrtälje City. Märkte att det var länge sedan jag promenerade utan stress och såg att det hänt en hel del i City sen jag tittade i skyltfönster senast (säkert 10 år sedan). Promenerade upp till utsiktsplatsen på södra bergen och mindes hur Martin och jag stod och filosoferade på samma plats för ännu längre sedan än 10 år. Vacker kvälls vy över staden är det fortfarande. 

Gran Canaria
Imorgon natt drar Stefan och Jag söderut för en veckas cykling på en liten ö i det stora havet. Hoppas bara man får vara frisk så man får lite mil och cykel upplevelse i kroppen och knoppen. Vi kommer bo vid maspalomas. Ett bra utgångsläge för fin cykling och nära stranden för recovering.
Det ska finnas Internet på hotellet så jag ska göra mitt bästa för att lägga ut bilder och rapportera dagligen från semesterparadiset :.)) Man vill ju inte vara sämre än Stefan Hilke som är på granne-ön-Teneriffe.
Imorgon så hoppas vi att resan går bra för första träningspasset är tänkt att göras imorgon eftermiddag. Efter vi monterat ihop cyklarna så tänkte vi kör upp mot papegoj dalen och den stora dammen. En lugnt 1:30 min rull pass är planerat för att få ut resan ur kroppen :.)